PVC falburkoló panel, műanyag kerítések, újrahasznosított műanyag termékek, infravörös panelek szállítója

Leányvállalatok:
Štvrtok na Ostrove 695
mobil: +421 949 513 581
email
Magnezitárska 5, Košice
mobil: +421 949 513 581
(készlet)
email

Feltételek és feltételek

1. Általános rendelkezések

1.1.Ezek az általános feltételek szabályozzák a felek jogait és kötelezettségeit az eladó, azaz a társaság között megkötött adásvételi szerződés alapján Plasty SK, s.r.o. 830 40 Štvrtok Na Ostrove 695, ID: 50 009 150, a Trnavai Kerületi Bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásban szerepel. , Szakasz: Kft., Beillesztési szám: 36548 / T, adószám: 2120146952, forgalom 930 40 Štvrtok na Ostrove (a továbbiakban: eladó) és vevő, amelynek tárgya az áruk adásvétele és eladása az eladó e-kereskedelmi webhelyén.


Az eladó elérhetőségei:
mail:plastyslovakia@plastyslovakia.sk
telefon: +421/949 513 580

postai cím: Plasty SK s.r.o., 930 40 Štvrtok na Ostrove

Bankszámlaszám: Tatra banka: 123 456 7890 / 1100 ( IBAN: SK8611000000001234567890)
Felügyeleti hatóság:
Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI)
Felügyelőség SOI a pozsonyi régióban
Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
Termékkontroll és Fogyasztóvédelem Tanszék
tel.: 02/ 58272 172-3
fax č.: 02/ 58272 170
e-mail: lubica.petiova@soi.sk
anna.dubekova@soi.sk

1.2.A Felek megállapodnak abban, hogy az Eladónak történő megrendelés elküldésével a Vevő megerősíti, hogy beleegyezik abba, hogy jelen Általános Szerződési Feltételek és azok feltételei vonatkoznak minden, az Eladó által üzemeltetett e-kereskedelmi weboldalon megkötött értékesítési szerződésre. amelyek alapján az Eladó a weboldalon bemutatott árukat továbbítja a Vevőnek (a továbbiakban: " adásvételi szerződés "), valamint az eladó és a vevő közötti minden olyan kapcsolatról, amely különösen az adásvételi szerződés q panaszának megkötésekor merül fel.

1.3.Általános feltételek a vételi szerződés szerves részét képezik. Abban az esetben, ha az eladó és a vevő írásbeli adásvételi szerződést köt, amelyben az általános feltételektől eltérő feltételekben állapodnak meg, a vételi szerződés rendelkezései az irányadók az általános feltételekkel szemben.

1.4.Az Eladó által üzemeltetett elektronikus kereskedelemmel foglalkozó weboldalak listája a gyakran szállított áruk katalógusa, és az Eladó nem garantálja az összes felsorolt áru azonnali elérhetőségét. Az áruk rendelkezésre állását a Vevő kérdése alapján igazoljuk.

1.5.Az Eladót a Vevő köti az eladó bármely weboldalán megjelenő árukínálatával, beleértve az árat, a megrendelés kézhezvételéről szóló értesítésnek a Vevőnek történő megküldésétől számított 24 órán belül.

2. Az adásvételi szerződés megkötésének módja

2.1.A beszerzési megállapodást az Eladó által az Eladó által megkötendő, a Vevő általi e-mail üzenet formájában történő e-mail üzenet formájában történő kötelező elfogadással kötik meg, és / vagy a Vevő által kitöltött és elküldött formában az eladó weboldalán és / vagy " Rendelések ").

2.2.A Vevő megrendelésének az eladó általi kötelező elfogadása az eladó telefonon vagy e-mailben történő visszaigazolása a Vevő számára a megrendelés elfogadásáról, miután a Vevő a megrendelést előzetesen elfogadta, és miután ellenőrizte a Vevő által megkérdezett áruk rendelkezésre állását és kézbesítésének dátumát, amely meg van jelölve „Megrendelés megerősítése”. A megrendelés automatikus kézbesítését az eladó elektronikus rendszerére, amelyet az Ön e-mail címére kap a megrendelés elküldése után azonnal, nem tekintjük a megrendelés kötelező elfogadásának. Szükség esetén a megrendeléssel kapcsolatos minden további információt az Ön e-mail címére küldünk.

2.3.A megrendelés kötelező elfogadásának tartalmaznia kell az áruk nevére és specifikációjára vonatkozó információkat, amelyek eladása a vételi szerződés tárgya, az áruk és / vagy egyéb szolgáltatások ára, az áruk szállítási ideje, a név és az adatok az árukról, az áruk szállításának feltételeiről, módjáról és időpontjáról az áruk vevőre történő szállításának időpontjára, az eladóra vonatkozó információk (cégnév, székhely, cég azonosító száma, regisztrációs száma stb.) vagy egyéb információk.

2.4.A Vevő e-mailben vagy telefonon kézbesítheti az Eladót a megrendelés kézhezvételétől számított 24 órán belül, és értesíti az Eladót, hogy a megrendelés visszavonásra kerül. A Vevő köteles a megrendelés visszavonásáról szóló értesítésben feltüntetni a megrendelt áruk nevét, e-mail címét és leírását. A megrendelés visszavonása esetén az eladó nem számít fel a vevőre a megrendelés visszavonásával kapcsolatos díjakat. Abban az esetben, ha a Vevő a megrendelés visszavonásáig megfizette az eladónak a vételárat vagy annak egy részét, az eladó a megrendelés visszavonásától számított 7 napon belül visszatéríti a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét, a Vevő bankszámlájára történő átutalással, árakat.

3. Az eladó jogai és kötelezettségei

3.1.Az Eladó:
- Az árut a megállapodás szerinti mennyiségben, minőségben és időben szállítja az eladó által a Vevőnek megerősített megrendelés alapján, és csomagolja, vagy szállításra felszerelve megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon. az áruk megfeleltek a Szlovák Köztársaság érvényes jogszabályainak.
- legkésőbb írásban vagy elektronikus formában az árukkal együtt átadja a vevőnek az áruk átvételéhez és felhasználásához szükséges összes dokumentumot, valamint a hatályos jogi előírások által előírt egyéb dokumentumokat (utasítások szlovák nyelven, jótállási kártya, szállítólevelet, adó) dokumentum)

3.2 Az eladónak joga van a vásárolt vételár megfelelő és időben történő kifizetéséhez a szállított árukért.

3.3.Az eladónak joga van visszavonni a megrendelést, ha a készlet hiánya vagy az áru elérhetetlensége miatt a jelen feltételekben meghatározott időn belül vagy az online áruházban megadott áron nem képes az árut a vevőnek szállítani, kivéve, ha az ügyféllel megállapodnak a helyettesítő teljesítésről. A megrendelés visszavonásáról telefonon vagy e-mailben értesítjük az ügyfelet, és a vételár vagy annak részének megfizetése esetén 15 napon belül visszatérítjük az általa megadott számlára, kivéve, ha az eladóval másként állapodnak meg.

4. Vevő jogai és kötelezettségei

4.1.A vevő köteles:
- átvenni a megvásárolt vagy megrendelt árut,
- kifizetni az eladót az elfogadott futamidőn belül a megállapodás szerinti vételárat, beleértve a szállítási költségeket,
- nem sértheti az eladó jó üzleti nevét,
- az aláírásával vagy az általa felhatalmazott személy aláírásával erősítse meg az áruk átvételét a szállítólevelen

4.2.A Vevőnek joga van az árut szállítani olyan mennyiségben, minőségben, időben és helyen, amelyet a felek a megrendelés kötelező elfogadásakor megállapodtak.

5. Szállítási és fizetési feltételek

5.1.Az árukat az eladó kiállított mintái, katalógusai, típustáblái és az eladó e-boltjának weboldalán elhelyezkedő mintavevői szerint értékesítik. A leszállított áruk minimális eltarthatósági ideje több mint 2 hónap a lejárati idő előtt. Rövidebb tárolási idő esetén az eladó telefonon vagy e-mailben lép kapcsolatba a vevővel a kiszállítás előtt, és az árut csak a vevő hozzájárulása után szállítja át.

5.2 Az eladó köteles teljesíteni a vevő megrendelését, és az árut a vevőnek a szállító vagy az áru gyártója által az eladónak történő kézbesítésétől számított 30 napon belül átadja.

5.3.A Vevő köteles az árut az Eladó által a Vevő megrendelésének elfogadásában megadott helyen átvenni. Amennyiben az eladó az árut kézbesíti, az eladó jogosult egyoldalúan meghosszabbítani az áruk szállítási határidejét, akár többször is, amelyet az eladó ad ki a vevőnek. Ha a vevő a vételi szerződésben, a megrendelés kötelező elfogadásában vagy az eladó által egyoldalúan meghosszabbított határidő lejártát követő 7 napon belül nem veszi át az árut, az eladó jogosult a vevő 16,60 euró tárolási díját felszámítani a tárolás minden napjára. A vevőnek az áru átvételétől számított 14 nap elteltével az eladó jogosult visszavonni a vételi szerződést, és harmadik félnek eladni az árut. Miután a megállapodott árukat harmadik félnek eladták, a vevő által a megállapodás szerinti áruk után fizetett előleget teljes egészében jóváírják a szerződéses büntetésben, amelyet a vevő köteles fizetni az eladónak.

5.4.Az Eladó jogosult felhívni a Vevőt, hogy az adásvételi szerződésben megállapított időszak lejárta előtt vegye át az árut.

5.5.Az Eladó katalógusaiban, brosúráiban és az E-kereskedelem weboldalán közzétett egyéb dokumentumokban szereplő áruk súlya, méretei és egyéb adatai nem kötelező érvényű adatok

5.6.Az áruk kézbesítési helye az a hely, amelyben az eladó a megrendelést elfogadja, kivéve, ha a szerződő felek az adásvételi szerződésben másként állapodnak meg.

5.7.Ha az eladó az árut továbbítja a Vevőnek a Vevő által a vételi szerződésben meghatározott helyen, a Vevő köteles az árut személyesen átvenni, vagy biztosítani, hogy az árut az általuk meghatalmazott személy veszi át. áruk átadása. A vételi szerződésben meghatározott áruk átvételére felhatalmazott harmadik fél köteles bemutatni az eladónak a vételi szerződés eredeti példányát vagy másolatát, valamint az áruk fizetésének igazolását és írásbeli meghatalmazást. Ha meg kell ismételni az áruk szállítását, mert a Vevő hiányzik a vételi szerződésben meghatározott helyen, akkor a Vevő által felmerült összes költséget a Vevő viseli, különös tekintettel az áruk visszaküldésére a rendeltetési helyre a vételi szerződésben. körülmények között. Az áru leszállítottnak tekintendő az áru kézbesítésének pillanatában a megrendelés kötelező elfogadásában megadott címre, és az árut a Vevő fizikai átvételekor veszi át. meghatalmazott képviselője vagy a fuvarozó által a kézbesítési és átadási jegyzőkönyvben megjelölt áruk átvételének megtagadásával.

5.8.A vevő köteles a szállítmányt, azaz az árut és annak csomagolását azonnal a szállítást követően megvizsgálni. Abban az esetben, ha a vevő úgy találja, hogy az áruk vagy az áruk csomagolása mechanikailag sérült, köteles értesíteni a fuvarozót erről, és jelenlétében ellenőrizni az áruk állapotát. Az áruk sérülése esetén a vevő köteles nyilvántartást vezetni az áruk károsodásának mértékéről és jellegéről, amelynek pontosságát a fuvarozó igazolja. Az Eladónak átadott ilyen nyilvántartás alapján az Eladó később biztosíthatja az áru hibájának kiküszöbölését, árengedményt az árukhoz, vagy az áruk eltávolíthatatlan hibája esetén új áru szállítását a Vevőnek.

5.9.A vevőnek joga van abban az esetben, ha az eladó az 5.2. Pontban meghatározott határidőn belül nem szállítja az árut. Az adásvételi szerződésből való kilépés feltételeinek és az eladó köteles visszatéríteni a vevőnek a vételár már kifizetett részét a szerződésből való visszavonás kézhezvételétől számított 15 napon belül, a banki átutalással a vevő által megjelölt számlára.

5.10. A vevő e-mailben számlát kap minden szállítmányról. Ha garanciakártyára van szükség, akkor a csomagolásban szerepel.

5.11. Fizetési módok: Készpénz az áruk átvételekor, Előleg fizetés,

6. Vásárlási ár

6.1.A vevő köteles megfizetni az eladónak az áruk vételárát, amelyet a vételi szerződésben állapodtak meg és / vagy az eladó a vételi szerződés megkötésének időpontjában érvényes árlistája alapján, beleértve a szállítási költségeket (a továbbiakban: "vételár"). áruk szállítása, postai kézbesítéssel egy postai szolgáltatón keresztül, vagy elektronikus átutalással az eladó számlájára, amelyet a megrendelés kötelező elfogadása határoz meg.

6.2.Az eladó fenntartja a jogot a vételár megváltoztatására a jogszabályok megváltozása, az ár gyártói vagy szállítói árváltozása esetén.

6.3.Ha a Vevő fizet az eladótól a vételárat átutalással, a fizetés napja az a nap, amikor a teljes vételárat jóváírták az eladó számlájára.

6.4 A vevő köteles az eladónak a vételárat a megvásárolt szerződésben meghatározott határidőn belül, de legkésőbb az áruk átvételekor megfizetni a megállapodás szerinti árukért.

6.5.Ha a Vevő az eladónak fizeti a vételárat a vételi szerződésben megállapított árukért, akkor a Vevő csak a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai szerint jogosult visszavonni a vételi szerződést és megkövetelni a vételár visszatérítését.

6.6.Ha a Vevő a teljes vételár megfizetése előtt kilép a vásárlási szerződésből, a Felek megállapodnak abban, hogy a vételár előleget teljes egészében bele kell számolni a szerződéses büntetésbe, amelyet a Vevő köteles fizetni az eladónak, ha a vételi szerződés nem másként állapodtak meg.

6.7.Ha a Vevő az áru átvételekor nem fizette meg az eladónak a teljes vételárat, a Felek megállapodnak abban, hogy az eladó jogosult elállni a vételi szerződéstől, és a vételár előlegét teljes egészében beleszámítják a szerződéses büntetésbe, amelyet a Vevő köteles az eladónak megfizetni. kivéve, ha az adásvételi szerződésben másként állapodnak meg.

6.8.A összeszereléssel és szállítással kapcsolatos költségeket nem tartalmazzák az áruk vételárát, és az eladó nem köteles a vevőt megadni.

6.9.Minden részvény eltérő rendelkezés hiányában minden részvény addig érvényes, amíg a készletek el nem kerülnek eladásra.

7. Tulajdonjog megszerzése és az áruk sérülésének kockázata

7.1.A vevő az áru tulajdonjogát csak az áruk teljes vételára után szerezte meg.

7.2.Az áruk károsodásának kockázata akkor kerül a vevőre, amikor átveszi az árut az eladótól, vagy ha nem időben megteszi, és amikor az eladó engedélyezi az áruk elidegenítését, és a vevő nem veszi át az árut.

8. Panaszkezelési eljárás (hibás felelősség, garancia, panaszok)

8.0. Plastyslovakia.sk garancia - minden garanciaigény, ha a hiba az áru kézhezvételétől számított 30 napon belül jelentkezik, az árut cseréljük ki egy új darabra. Ha az áruk jelenleg nincs raktáron, akkor a lehető leghamarabb megrendeljük Önt, vagy engedélyezhetjük az azonos értékű más áruk kiválasztását. A panasz kezelésének felgyorsítása érdekében új darabért cserébe a vásárlástól számított 30 napon belül az igényelt árut teljes egészében vissza kell küldeni (azaz minden tartozékot, kézikönyvet stb.). A cseregarancia nem vonatkozik mechanikusan sérült árukra.

A Plastyslovakia.sk lehetőséget kínál a fel nem használt áruk visszaküldésére a törvényben előírt időszak után, legfeljebb 30 napig. Az áruknak azonban az eredeti csomagolásban kell lenniük, fel nem használt és teljes állapotban. Ha érdekli a használt áruk visszaszolgáltatása, akkor a használt áruk értékének megfelelő összeget kínálunk. Az a vevő, aki üzleti tevékenysége során árut vásárol, és nem szándékozik továbbértékesítésre, az áru kézhezvételétől számított 30 napon belül felmondhatja a szerződést. A meghosszabbított visszatérési idő nem alkalmazható a vevő által a panasztételi eljárás során beszerzett termékekre (új darab cseréje).

8.1.Eladó az áruk hibákért felel, és a Vevő köteles az érvényes panaszkezelési eljárásnak megfelelően azonnal panaszt követelni az eladóval szemben. Szükség esetén telefonon vagy e-mailben kérésre megadjuk Önt.

8.2.A panaszok kezelésére érvényes panaszkezelési eljárás vonatkozik. A megrendelésnek az eladónak történő megküldésével a vevő megerősíti, hogy megfelelő módon tájékoztatták az áruk panasztételi feltételeiről és módjáról, ideértve az információkat arról, hogy hol lehet panaszt tenni, valamint a szavatossági javítások elvégzéséről az Art. 18. bek. Törvény 1. cikke 250/2007 számára. ki. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról 372/1990 Coll. a bűncselekményekről, módosítva (a továbbiakban: törvény).

8.3.A visszautasítási szabályok vonatkoznak azokra az árukra, amelyeket a vevő az eladótól e-kereskedelem formájában vásárolt az eladó e-kereskedelmének weboldalán.

8.4 Az ebben a formában benyújtott Panaszkezelési Kódex minden üzleti esetre érvényes, kivéve ha más garanciafeltételekben állapodnak meg.

8.5 A vevőnek joga van követelni az eladótól, hogy csak azokra az árukra vonatkozzon, amelyek a gyártó, beszállító vagy eladó által okozott hibákat mutatják, és amelyekre garancia vonatkozik, és amelyeket az eladótól vásároltak.

8.6.A Vevő köteles az árut az áru átvételekor ellenőrizni. Ennek elmulasztása esetén csak akkor követelheti az ellenőrzés során feltárt hibákat, ha bizonyítja, hogy a hibák már az áruk átvételekor voltak az áruknál.

8.7 A garanciaidőszak alatt az ügyfél az áru, beleértve a tartozékokat, a dokumentációt és az utasításokat az eladó meghatalmazott képviselőjéig történő bemutatásakor ingyenesen eltávolítja a hibát, a jótállási igazolással és a fizetés igazolásával együtt.

8.8.Ha az áruk hiányosságokat mutatnak, az ügyfélnek joga van panaszt benyújtani az eladó helyiségeiben, az Art. 18. bek. 2. §-a szerint az árut saját költségén kiszállítják az eladó helyiségébe, kitöltik a követelési formanyomtatványt, és az eladónak átadják. Az űrlap formáját az eladó határozza meg, és elhelyezi az eladó weboldalán. A Vevő köteles a formanyomtatványon megjelölni az áruk hibáinak típusát és mértékét. Az ügyfélnek joga van az áru gyártója által a garanciajavítás elvégzésére felhatalmazott személlyel (a továbbiakban: kijelölt személy) igényt benyújtani. A kijelölt személyek listáját a jótállási kártya tartalmazza, vagy az eladó kérésére megküldi a vevőnek. Az objektíven az eladóhoz szállítható árukkal kapcsolatos panasztételi eljárás azon a napon kezdődik, amikor teljesülnek a következő feltételek:
- a kitöltött igénylési formanyomtatvány kézbesítése a vevőtől az eladónak,
- a vevőtől az eladóhoz szállított áru,
- belépési kódok, jelszavak, stb. árukhoz a vevőtől az eladóig.

Az olyan árukra vonatkozó panasztételi eljárás, amelyeket objektíven nem lehet az eladóhoz szállítani, és amelyek szilárdan meg vannak építve, azon a napon kezdődik, amikor az alábbi feltételek mindegyike teljesül:
- a kitöltött igénylési formanyomtatvány kézbesítése a vevőtől az eladónak,
az eladó által kijelölt személy, aki írásbeli visszaigazolást küld a Vevőnek a
- hozzáférési kódok, jelszavak, stb. árukhoz a vevőtől az eladóig.

A panasztételi eljárás megkezdése a panasz napja is. Az igényelt árukat az eladó székhelyére kell szállítani, hacsak az eladó vagy a kijelölt személy másként nem rendelkezik (pl. Az árut közvetlenül a megjelölt személynek szállítja).

8.9 Az eladó köteles a panaszt minden olyan létesítményben elfogadni, amelyben a panasz elfogadható, azaz a székhelyén vagy a kijelölt személynél, az Art. 18. bek. A törvény 2. cikke.

8.10 A 8.9. Pontban a panaszok elfogadására meghatározott helyen az eladó köteles gondoskodni a panaszok kezelésére felhatalmazott személy jelenlétéről a 8. cikk rendelkezéseivel összhangban. 18. bek. A törvény 3. cikke.

8.11. A Vevő köteles indokolatlan késedelem nélkül az eladónál az áru hibáit követelni az eladó mellett, különben a Vevő elveszíti az eladóhoz fűződő jogát a hiba ingyenes eltávolításához.

8.12. Az eladó vagy a kijelölt személy az eladó által választott megfelelő formában kiállítja a vevőnek az áruk követelésének megerősítését, pl. e-mailben vagy írásban, amelyben köteles az áruk hibáit pontosan megjelölni, az 5. cikk rendelkezéseivel összhangban. 18. bek. 5. §-a, és hogy tájékoztassa a fogyasztót az alábbiak szerint fennálló jogairól 622. bek. És az ust. A polgári törvénykönyv 623. §-a. Ha a panaszt távkommunikáció útján nyújtják be, az eladó köteles a követelés visszaigazolását haladéktalanul átadni a vevőnek; ha a visszaigazolást nem lehet azonnal kézbesíteni, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panaszkezelés igazolásával együtt kell kézbesíteni; a követelés visszaigazolását nem kell kézbesíteni, ha a vevőnek lehetősége van más módon bizonyítani a követelést.

8.13. A vevő döntése alapján melyik joga alapján 622. bek. És az ust. Az eladó alkalmazza a Polgári Törvénykönyv 623. szakaszát, vagy a kijelölt személy köteles a panasz rendezésének módját meghatározni az 2. bek. m) pontja alapján, bonyolultabb esetekben a panasztételi eljárás megkezdésétől számított 3 napon belül, indokolt esetben, különösen, ha az áru állapotának komplex műszaki értékelésére legkésőbb a panasztételi eljárás napjától számított 30 napon belül szükség van. A követelés rendezésének módjának meghatározása után az eladó vagy a kijelölt személy a követelést azonnal rendezi, indokolt esetben a követelést később rendezni lehet. A követelést azonban a kérelem benyújtásának napjától számított 30 napig nem lehet feldolgozni. A követelés rendezésének határideje után a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől vagy az áruk új termékekre cseréjére. Az eladó a panasztételi eljárás befejezéséről és a panasz eredményéről a szerződő felek közötti megállapodás szerinti formában tájékoztatja a Vevőt.

Ha a Vevő a vételi szerződés megkötését követő első 12 hónapon belül igénybe vette az árukat, az eladó kizárólag szakértői vélemény vagy meghatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy véleménye vagy a kijelölt személy véleménye alapján utasíthatja el az igényt. A szakértői értékelés eredményétől függetlenül az eladó nem követelheti meg a vevőtől, hogy fizessen az áruk szakértői értékeléséért, vagy az áruk szakértői értékeléséhez kapcsolódó egyéb költségeket.

Ha a vevő a vételi szerződés megkötésétől számított 12 hónapon belül igényt nyújtott be, és az eladó azt elutasította, az igényt rendező személy köteles a követelés igazolásában jelezni, hogy a vevő az árut szakmai értékelés céljából megküldheti. Ha a vevő az árut szakértői értékelés céljából elküldi a kárrendezési dokumentumban megjelölt kijelölt személynek, akkor az áruk szakértői értékelésének költségeit, valamint az egyéb kapcsolódó, célzottan felhasznált költségeket az eladó viseli, függetlenül a szakértői értékelés eredményétől. Ha a Vevő szakmai megítéléssel igazolja az eladó felelősségét az áruk állítólagos hibáért, akkor újra panaszt nyújthat be; az áruk szakértői értékelése során a jótállási idő nem jár le. Az eladó köteles a panasztól számított 14 napon belül a Vevőnek megfizetni az áruk szakértői értékelésével kapcsolatban felmerült összes költséget, valamint az ésszerűen felmerülő kapcsolódó költségeket. A visszakövetelt igényt nem lehet elutasítani.

8.14. A vevő nem jogosult szavatosságra igényelni azokat a hibákat, amelyekről az eladó a szerződés megkötésekor értesítette, vagy amelyekről - az adásvételi szerződés megkötésének körülményeire tekintettel - tudnia kellett.

8.15. Eladó fenntartja a jogot, hogy a hibás termékeket más hasonló, hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező termékekre cserélje.

8.16.Az eladó szavatossági igényét a vevő megszünteti:
- a fizetési igazolás, a szállítólevél vagy a jótállás, az áruk tartozékai vagy dokumentációjának bemutatása nélkül,
- az áruk átvételének nyilvánvaló hibáiról való értesítés hiánya; az áruk jótállása,
- az áruknak a vevő által okozott mechanikai károsodása,
- az áruk olyan körülmények között történő használata, amelyek nem felelnek meg a páratartalomnak, a természetes környezet kémiai és mechanikai hatásainak,
o áruk,
- áruk sérülése a dokumentumokban, az általános alapelvekben, a műszaki szabványokban vagy a Szlovákiában hatályos biztonsági előírásokban meghatározott feltételekkel ellentétes túlzott berakodás vagy felhasználás révén,
- áruk károsodása elkerülhetetlen és / vagy előre nem látható események miatt, < - áruk sérülése véletlen vagy véletlenszerű károsodás következtében; károk, szállítási károk, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromos áram vagy egyéb vis maior, - illetéktelen személyek áruiba való beavatkozás.

8.17.Az Eladó köteles kezelni a követelést és befejezni a követelési eljárást az alábbi módok egyikével: árengedmények az áruk árából,
- írásbeli felhívás az eladó által megjelölt teljesítés elfogadására,
- az áruigény indokolt elutasítása.

8.18. Az eladó köteles a panaszkezelés és a panaszkezelés meghatározásának módszeréről és a panaszkezelés módjáról írásbeli dokumentumot kiadni a Vevőnek legkésőbb a panasz postai, futárszolgálati vagy kézbesítési szolgáltatón keresztül történő benyújtásának napjától számított 30 napon belül, vagy e-mailben.

8.19.A jótállási idő a vételi szerződés megkötésének napjától számított 24 hónap, kivéve, ha a jótállási időszak konkrét esetekben van meghatározva, és az áruk kézhezvételének és az árukkal kapcsolatos szükséges dokumentumoknak a meghatalmazott általi megerősítésének napjától számít.

8.20.A jótállási idöszak meghosszabbodik azon idöszakkal, amely alatt a Vev az áruk garanciajavítása miatt nem tudta használni az árut.

8.21.Ha az árut újabbra cserélik, a vevő kap egy csomagot, amely tartalmazza a cserélt árut, és minden további igényt az eredeti szállítólevél és ezen igénylési okmány alapján kell benyújtani. az áruk cseréje esetén a jótállási idő újra az új áruk kézhezvételétől kezdődik, de csak az új árukra.

8.22.Minden jótállási igényt ingyenesen fizetnek.

8.23.Ha eltávolítható hibaról van szó, akkor a követelést a vevő saját belátása szerint rendezi a 8.13. Bekezdéssel összhangban. ezeknek a panaszoknak és az üzleti feltételeknek a következők szerint:

- az eladó biztosítja a hiba megszüntetését, vagy -

az eladó pótolja a hibás árut.

8.25.Ha olyan hiba van, amelyet nem lehet megjavítani, vagy egy vagy több ismétlődő hiba, vagy számos különféle eltávolítható hiba, és amelyek megakadályozzák az áruk rendeltetésszerű, hibátlan felhasználását, az eladó a vevő belátása szerint a 8.13. szakasz szerint pontjában foglaltak szerint:
- áruk cseréje más, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező funkcionális árukra, vagy
-Ha az eladó nem tudja árut cserélni másikra, akkor a követelést hibás jóváírással állítja ki. áruk.

8.26.A berendezés elszámolása csak a keresetlevélben megadott hibákra vonatkozik.

8.27.A követelés célja, hogy egy kivehető hiba kettőnél többszöri előfordulását ismételten ismételt, kivehető hibaként tekintsék.

8.28.A követelés célja, hogy háromnál több eltérő hiba előfordulását egyidejűleg több különböző eltávolítható hibanak tekintsék.

8.29.A panasz szempontjából az az időszak tekinthető azon időszaknak, amely alatt a vevő nem tudja megfelelően felhasználni az árut abban az időszakban, amely után a vevő 180 napnál hosszabb ideig nem tudja az árut hibáikhoz felhasználni.

8.30.A Vevőnek a hiány igénylésére az a joga van, hogy gyakorolta jogát, és felkérte az Eladót, hogy orvosolja az áruk hibáját a 8.8. Pont szerint. A panaszok és az üzleti feltételek közül a panasz eredményétől függetlenül ismét nem jogosult ugyanazon egyedi hibára (nem azonos típusú hibára) a panasz visszaigénylésére.

8.31.Ha az eladó a panaszt megalapozott visszautasításként befejezi, de a termék hibája objektíven létezik, és azt nem sikerült eltávolítani, a vevő a bíróságon élhet jogával az áru hibáját orvosolni.
Panaszkezelés

9. Személyes adatok és azok védelme

9.1.A Felek megállapodnak abban, hogy a Vevő, ha természetes személy, köteles értesíteni az Eladó nevét és vezetéknevét, állandó címét, beleértve az irányítószámot, társadalombiztosítási számot, telefonszámot és postai címet.

9.2.A Felek megállapodnak abban, hogy a Vevő, ha jogi személy, köteles értesíteni az Eladót üzleti nevéről, címéről, beleértve az irányítószámot, a cég azonosítóját, telefonszámát és e-mail címét.

9.3 Az adásvételi szerződés megkötésével a vevő kijelenti, hogy vállalja a következőket: 7 bek. Törvény 1. cikke 428/2002 Coll. a személyes adatok védelméről szóló, módosított módosítással (a továbbiakban: ZNOOÚ) annak érdekében, hogy személyes adatait - különösen a fent említett és / vagy az eladó tevékenységéhez szükséges - feldolgozása és tárolása, valamint az összes információs rendszerében történő feldolgozása érdekében. Az eladó vállalja, hogy a Vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályaival összhangban kezeli és kezeli. A Vevő ezt a hozzájárulást határozott ideig megadja az eladónak, amíg a Vevő személyes adatainak feldolgozása meg nem történt. A feldolgozási cél teljesítése után az eladó köteles azonnal biztosítani a Vevő személyes adatainak megsemmisítését. A Vevő bármikor írásban visszavonhatja a személyes adatok feldolgozására vonatkozó beleegyezését. A beleegyezés 1 hónapon belül lejár, attól az időponttól számítva, amikor a vevő visszavonta az eladónak az egyetértést.

9.4. A vevőnek joga és lehetősége van arra, hogy a személyes adatokat közvetlenül online módban frissítse az online áruház weboldalán, az ügyfél részben, közvetlenül a bejelentkezés után.

9.5. Az eladó kijelenti, hogy a 6 bek. (1) bekezdés c) A ZnOOÚ személyes adatokat gyűjt kizárólag az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződés megkötése céljából.

9.6. Az eladó kijelenti, hogy a 6 bek. (1) bekezdés e) A CPA a 9.5. pontban említettektől eltérő célokra szerez személyes adatokat. Különösen a RIP biztosítja, hogy a személyes adatokat kizárólag a gyűjtés céljának megfelelő módon dolgozzák fel és használják fel, és azt nem társítja más célokra beszerzett személyes adatokkal.

9.7 Az eladó kijelenti, hogy a 6. § (1) bekezdésének megfelelően (1) bekezdés i. az adatvédelmi tisztviselő a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően kezeli, és olyan módon jár el, amely nem ellentmond az adatvédelmi tisztviselőnek vagy más általánosan kötelező érvényű jogszabálynak, vagy megkerüli azt. Az eladó kijelenti, hogy nem hajtja végre az érintett személy hozzájárulását, és nem teszi azt alá az Eladóval szemben fennálló szerződéses kapcsolat, szolgáltatás, áruk vagy kötelezettség elutasításának veszélyével.

9.8 A Vevőnek joga van kérni
- általánosan érthető formában - információt személyes adatainak az információs rendszerben történő feldolgozásáról, a 26. § (1) bekezdésének megfelelő mértékben. 3 ZnOOÚ; amikor a (4) bekezdés a) pontja alapján határozatot hoz b) az állatkert jogosult a vevőt megismerni a műveletek feldolgozására és értékelésére vonatkozó eljárásokkal,
- az általánosan érthető formában, pontos információkkal arról a forrásról, ahonnan a személyes adatait feldolgozás céljából megszerezte,
- általánosan érthető formában, személyes értékcsökkenésével. feldolgozott adatok;
- a feldolgozás tárgyát képező helytelen, hiányos vagy elavult személyes adatok kijavítása; 1 ZnOOÚ; ha a személyes adatokat tartalmazó hivatalos dokumentumok feldolgozásra kerülnek, kérheti visszatérésüket,
- a feldolgozás tárgyát képező személyes adatainak megsemmisítése, ha a jogszabályokat megsértették.

9.9 A Vevő joga csak az (1) bekezdés a) pontja alapján korlátozható. A CPC d) és e) pontja szerint, ha egy ilyen korlátozás speciális törvényből vagy annak alkalmazásából származik, megsértik a vevő védelmét, vagy más személyek jogait és szabadságát.

9.10.A Vevőnek joga van kifogást emelni az eladó azon személyes adatainak feldolgozása ellen, amelyeket feltételez, hogy hozzájárulása nélkül közvetlen marketing célokra dolgoznak fel vagy dolgoznak fel, és megsemmisítésüket kérheti, a 7. § (3) bekezdésében említett személyes adatok felhasználása 4 písm. d) 9.8. a postai szolgáltatásban történő közvetlen marketing céljából, vagy a 7. § (1) bekezdésében említett személyes adatok szolgáltatása céljából. 4 písm. d) 9.8 közvetlen marketing célokra.

9.11. A Vevőnek joga van kifogást emelni a személyes adatok feldolgozása ellen a 7. § (7) bekezdésében említett esetekben. 4 písm. az a), e), f) vagy g) pontot, amelyben indokolja az igazolást vagy bizonyítékot szolgáltat az ő személyének adatainak ilyen módon történő feldolgozása által jogellenesen történő beavatkozása jogaihoz és a törvény által védett érdekekhez; kivéve ha jogilag indokolt és bizonyított, hogy a vevő kifogása indokolt, az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül blokkolni és ártalmatlanítani azokat a személyes adatokat, amelyek feldolgozására a vevő kifogást emelte
, és nem tartja be az eladó határozatát, amelynek joghatása vagy jelentős hatása lenne rá, ha egy ilyen döntést kizárólag személyes adatainak automatizált feldolgozása alapján hoznak. A Vevőnek joga van arra, hogy az Eladótól a kibocsátott határozat felülvizsgálatát az automatikus feldolgozástól eltérő módon vizsgálja felül, míg az eladó köteles eleget tenni a Vevő kérésének, így a döntés felülvizsgálatában döntő szerepet játszik a felhatalmazott; a vizsgálat módjáról és a megállapítás eredményéről az eladó a 21. § (1) bekezdésében meghatározott határidőn belül tájékoztatja a vevőt. 3 ZnOOÚ. A vevőnek nincs ez a joga csak akkor, ha azt egy speciális törvény írja elő, amelyben a vevő jogos érdekeit biztosító intézkedések vannak érvényben, vagy ha a döntést az eladó és a vevő között megkötött szerződés megkötésekor vagy teljesítésekor hozták meg, a szerződés tartalma, vagy a vevő megkapta a jogot arra, hogy véleményét a szerződés időtartama alatt bármikor felhasználhassa.

A vevőnek joga van nem érteni az eladó döntését a 23. § (3) bekezdésének megfelelően. És utasítsa el személyes adataik harmadik országba történő továbbítását, amely nem garantálja a személyes adatok megfelelő szintű védelmét, ha az átadást a 23. § (3) bekezdésének megfelelően kell végrehajtani. 4 písm. Ha a vásárló azt gyanítja, hogy személyes adatait jogellenesen dolgozzák fel, értesítheti a Személyes Adatvédelmi Hivatalt.
Ha a vevő nem rendelkezik teljes jogképességgel, jogai törvényes képviselő.
Ha a vevő nem él, a ZNOOÚ szerinti jogait közeli személy gyakorolhatja.
A vevő követelményei a 20. § (1) bekezdésének megfelelően. (1) bekezdés (a), d) –f) pontokban, az SIC-t az eladónak ingyenesen ki kell töltenie.
Információ a 20. szakasz (1) bekezdésének megfelelően. (1) bekezdés b) és c) pontban foglaltaknak megfelelően, az eladó ingyenesen biztosítja a Vevőnek a Vevőt, kivéve az olyan összeget, amely nem haladja meg a másolatok készítésének, a műszaki adathordozók beszerzésének és az információk Vevőnek történő továbbításának anyagi költségeit, kivéve, ha külön törvény másként rendelkezik. A ZnOOÚ 20. §-a, és legkésőbb a kézhezvételtől számított 30 napon belül írásban értesíti erről.
A vevőnek a 20. § (1) bekezdése szerinti jogainak korlátozása. (1) bekezdés d) és e) pontban foglaltaknak megfelelően, az eladó haladéktalanul írásban értesíti az érintett személyt és a Hatóságot.

10. Elállás a szerződéstől

10.1.Eladó az árukészlet vagy az áruk hiánya esetén, vagy ha az adásvételi szerződésben megállapodott áruk gyártója, importőre vagy szállítója beszüntette a gyártást, vagy olyan súlyos változtatásokat hajtott végre, amelyek olyan mértékű változtatásokat hajtottak végre, amelyek akadályozták az eladó teljesítését vis maior miatt, vagy ha erre minden ésszerű erőfeszítést megtesz, nem képes az árut a vevőnek a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott határidőn belül vagy az online áruházban megadott áron kiszállítani. Az eladó köteles haladéktalanul értesíteni a Vevőt erről a tényről, és a vétel-szerződésben megállapodott árukra már kifizetett előleget a visszavonástól számított 15 napon belül visszatéríteni a Vevő által megadott számlára.

10.2 A vevő az áruk kézhezvételétől számított 7 munkanapon belül az általános szerződési feltételek 5. pontja értelmében indoklás nélkül jogosult elállni az adásvételi szerződésről. 12. bek. Törvény 1. cikke 108/2000 Coll. módosított módosítása (a továbbiakban: a fogyasztóvédelmi törvény a postai küldemények értékesítésében).

10.3. Megrendelés elküldésével az eladó számára a Vevő megerősíti, hogy az eladó teljesítette információs kötelezettségeit az Art. A fogyasztóvédelmi törvény 10. cikke.

10.4.A szerződéstől a vevőnek írásban kell elállnia egy kitöltött formanyomtatvány formájában, amelynek formáját az eladó határozza meg, és amelyet az eladó weboldalán tesz közzé. Nyújtsa be igényét.

10.5 A jelen Általános Szerződési Feltételek előző bekezdésének megfelelően a vásárlási szerződéstől való felmondásnak tartalmaznia kell a Vevő azonosítását, megrendelési számát és dátumát, az áruk pontos leírását, az Eladó módját a már kapott teljesítés visszatérítésére. A v10.6 Abban az esetben, ha a vevő visszavonja a szerződést, és nem használt árut szállít, az eredeti csomagolásban sértetlen, sértetlen vagy hiányos, akkor az eladó visszatéríti a vevőnek a megrendelés kötelező elfogadásában megjelölt árukért fizetett vételárat, vagy az adásvételi szerződéstől való elállástól és az árunak az eladónak történő kézbesítésétől számított 15 napon belül átutalással a vevő által a vevő által megjelölt számlára.ételi szerződéstől való elállással egyidejűleg az árut a tartozékokkal együtt kell kézbesíteni, ideértve a dokumentációt, az utasításokat, a jótállási igazolást, a fizetés igazolását stb. és az eredeti csomagolásban biztosított cikk formájában.

10.6 Abban az esetben, ha a vevő visszavonja a szerződést, és nem használt árut szállít, az eredeti csomagolásban sértetlen, sértetlen vagy hiányos, akkor az eladó visszatéríti a vevőnek a megrendelés kötelező elfogadásában megjelölt árukért fizetett vételárat, vagy az adásvételi szerződéstől való elállástól és az árunak az eladónak történő kézbesítésétől számított 15 napon belül átutalással a vevő által a vevő által megjelölt számlára.

10.7.Ha a Vevő visszavonja a szerződést, és a használt, sérült vagy hiányos árut továbbítja az eladónak, az eladó visszatéríti a Vevőnek a megrendelés kötelező elfogadásában megjelölt árukért már megfizetett vételárat, vagy a részben leírtak szerint csökkentett árut. A polgári törvénykönyv 457. §-a a kopás értékére az áruk teljes árának 1% -át az áruk minden egyes napja esetén, valamint az áruk javításának és helyreállításának értékét az áruk kivonásának és az eladónak történő kiszállításának kézhezvételétől számított 15 napon belül vevő.

10.8.Az Eladó visszatéríti a Vevőnek a vételárat, beleértve a Vevőnek az áruk megrendelésével kapcsolatban felmerült költségeket, ha a Vevő az árukkal együtt írásbeli dokumentumokat mutat be a Vevőnél a megrendeléssel kapcsolatban felmerült költségekről. A vevő csak akkor viseli az áru visszaküldésének költségeit, ha az áruk nem feleltek meg teljes mértékben a minőségi követelményeknek, ugyanakkor hibásak is. Azokat az árukat, amelyek teljes mértékben megfelelnek a minőségi követelményeknek, azonos vagy hasonló tulajdonságokkal rendelkező áruknak kell tekinteni, mint amelyeket az eladó weboldalán az árukínálat tartalmaz.

10.9.A Vevőnek az áruk megrendelésével kapcsolatban felmerült költségeit a megrendelés teljesítésének költségeinek kell tekinteni, különösen a Vevő által a vásárlási szerződés megkötése érdekében felhívott telefonhívás árát vagy a Vevőnek az eladó weboldalához történő csatlakoztatásának árát. és benyújtott egy megrendelőlapot a weboldalon, vagy 30 perc megrendeléssel e-mailt írt és küldött.

10.10.Ha a Vevő nem teljesíti a 10.4. Pontban meghatározott kötelezettségeket. és 10.5. Ezen általános szerződési feltételek szerint a szerződésből való elállás nem érvényes és nem érvényes, és az eladó nem köteles a vételárat a vevőnek visszatéríteni, ugyanakkor jogosult az áruk vevőhöz történő visszaküldésével kapcsolatos költségek megtérítésére.

11. Záró rendelkezések

11.1 Az eladó fenntartja a jogot a jelen feltételek módosítására. A jelen Általános Szerződési Feltételek írásbeli értesítésének kötelezettsége teljesül, ha azt az eladó e-kereskedelmi weboldalán közlik.

11.2.Ha az adásvételi szerződést írásban kötik, annak bármilyen változását írásban kell megtenni.

11.3 Kétség esetén a Felek megállapodnak abban, hogy a használati idő az áruk Vevőnek történő kiszállításától számított időtartamnak számít az 5.7. pontjában foglaltaknak az áruk Eladónak történő kiszállításának napjáig. jelen Általános Szerződési Feltételek.

11.4.A Felek megállapodnak abban, hogy a kommunikáció e-mail formájában történik.

11.5.A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott viszonyokra a Ptk. 22/2004 Coll. az e-kereskedelemről és az 1993. évi törvény módosításáról 128/2002 Coll. a fogyasztóvédelmi ügyek belső piacának állami ellenőrzéséről és egyes törvények módosításairól, az 1989. évi 284/2002 Coll. módosítva, valamint a postai úton történő értékesítésről szóló fogyasztóvédelmi törvény.

11.6.Ezek az általános feltételek a vevővel szemben a vételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.

11.7.A Vevő megrendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta a jelen Általános Szerződési Feltételeket, és teljes mértékben egyetért velük

Powered by ULTRACODE.sk e-shop
Webdesign: ULTRACODE.sk